Snowy pergi.


Aku mulai post ini dengan serangkap kata yang menjadi satu pedoman buat aku.

"Jangan salah kan perpisahan tapi salahkan pertemuan. kerana tiada pertemuan tidak akan terjadi perpisahan"

Dan aku sebagai seorang manusia. Aku tak pernah salah kan pertemuan dan juga perpisahan.aku salah kan perasaan. Diri aku yang dikuasai perasaan kasih dan syg. Yang cepat menyayangi yang cepat mencintai.

Aku telah kehilangan salah seekor kucing aku. It was my first time bela kucing. Aku membela dua ekor kucing. 1 snowy dan 1 syiqo. Malangnya aku mampu mnjd tuan snowy selama 6 bulan shj. 

Adakah aku seorang tuan yg gagal? Yg gagal menjaga mu snowy? Adakah aku tuan yg cuai? Adakah aku tuan mu yng gagal mnjd tuan yg baik snowy? 

6 bulan menjaga snowy adalah satu memori yg terindah sekali. Snowy was my cat. dia kucing aku. Aku terlalu rapat dengan nya. dia ada tabiat mengurut dia ada tabiat suka meleset. Dia ada tabiat manja yang terlebih manja. dan dia ada segala jenis sifat yg buat aku syg dia lebih lagi setiap masa. 

Tidak pernah menjadi beban buat aku menjaga kau. Kau seolah satu keluarga buat aku. Aku dan keluarga aku sayang snowy. Snowy, Maaf kalau kita jaga awak tak baik. Maaf kalau ada salah kita pada awak. Maaf semua. Kalau gagal menjadi seorg penjaga yg berjaya. Allah ambil nyawa awak snowy. sebab Allah nak sy jaga syiqo adik awk dgn baik lg. Terima kasih Allah kerana pnjamkan snowy walaupun hnya sementara. 

snowy. Awk adlah anugerah terindah buat sy. Awk adlh kucing yg paling memahami sy. Kita teringat masa kita sedih awak yg selalu dengan kita. Kita selalu brckp dengan awk. sebab awk rajin dgr cerita kita. Kita selalu panggil awak. Awk selalu balas panggilan kita. 

Kita rindu awk snowy. 

ya Allah. Aku benar2 merindui snowy. pemergiannya tak disangka. Snowy tunggu kita di syurga. Kata, kita tuan awk yg baik tau? kita syg awk smpi bila2.


Snowy awk tiada gantinya. I miss every single thing i did with u. Our memories will always stay in my heart. U are everything to me & i hope u're doing fine in heaven. 

i love you, Snowy.





Aku gembira dengan kehadiran kau yang sementara tu. trima kasih snowy. 



I posted many vines with snowy rather than syiqo. That shows how much i love u snowy. I still cant accept that u could go this fast. How i wish i could hug u and kiss u before u leaves us .. 

No comments:

Post a Comment