Berakhirlah sudah

Hey there. 
Looooooooooooooooooong time no see huh?
It was funny to be typing again after let this blog abandoned.

Well, so yeah, just to share that I AM TOTALLY FREEDOM (Nah not really)
Sekarang ni aku baru je habis diploma , sekarang ni tengah nak praktikal. Praktikal 3 bulan the graduation.
Wow sungguh cepat masa berlalu bagi hembusan angin bayu di pagi hari.
Tak sangka, aku dpat jalani kehidupan di kolej selama 2 tahun setengah ni dengan jayanya.
Alhamdulillah syukur nikmatNYA.

Pointer pun stabil. Permulaan semester dengan akhir semester bole pulak sama. 
Hahaha account memang haih taktahu la 7 keturunan mahsuri sumpah aku kot tak reti account haha

Well, to make it short.
 Just wanna share some pictures yang diambil pada akhir akhir perjalanan ku di kolej.

Aapa apa pun.
Aku nak cakap la terima kasih bebanyak dekat classmate aku (DBF5C)
Tanpa support korang,  kita mesti tak dapat pergi sejauh ni
Tak kisahla segala drama cerekarama tv3 ke apa ke yang kita pernah lalui
Anggap lah saja segalanya asam garam sebagai seorang pelajar

Akhir kata,
Aku doakan semua each one of you, 
Berjaya dunia akhirat.

Palinnnnnnng penting.
Wajibbbbb! kahwin jemput haaaaa.





Banyak sebenaernya nak karang tapi takde idea sebab tengah gaduh dengan boyfren.
k bai.




Hahaha just kidding.
(sebenarnya, takde idea, nanti kita sambung balik)

No comments:

Post a Comment