End of semester four-REAL?!

Alhamdulillah.





Bytheway, I just deleted the posts I just typed just now.
Because the post was just not nice to read.
It will somehow, hurt some people. 
So yea, let it be.
Just stay in my heart.
And let my heart brokes, and be fixed back.

Ok, so back to the topic.
End of semester FOUR-REAL?!

Wah lain maciem punya tajuk.

Sebenarnya, aku rasa dalam banyak banyak sem, sem ni paling sem-PUT.
Pasaipa?
Pasai semua,

Yelah, semester ni paling banyak tangisan, tragedi, drama, trauma, blablabla.
Tapi, aku relax je.
Bagi aku, ni semua dugaan.
Walaupun, banyak kali jugak aku nak give up. 
Sampai nak lari terjun bangunan (astaghfirulah, tipu je)


Takde lah sampai nak terjun bangunan.
Just, macam dah malas nak interact and I just enjoyed being alone. Thats all.

Apapun,
Semester ni aku banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak belajar benda beb.
Nak cerita takut lah, menyentuh sensitiviti mana mana pihak.
Jadi lebih baik la aku diamkan diri sambil menyanyi lagu 

la la la la la la la


Tak tahu nak cerita apa dah.
Sebab takut jadi tak profesional sebab luahkan perasaan dengan media sosial.

Ape pun,
Kalau rasa marah, bengang geram. Udah udahler, menyebarkan kecaman di laman sosial.

Mengadu saja pada Tuhan.

Kalau ada buat salah pada aku, Aku maafkan.
Tapi,
sorry la kalau masih terkesan.
And tak dapat melupakan.

kbai!



No comments:

Post a Comment