Sayonara Sem 2.0


*Video acah jadi doktor dalam assignment ARAB*


Assalamualaikum, semua. 
Ahaaaa.
Alhamdulillah,Finally, ada pun masa aku untuk update blog yang berkurun lamanya ni. 
Apps dekat phone tak tahu apsal dah takde, So nak tak nak memang kena updaet blog tru web je.

So Hi, Guys.
Pada tanggal em 19hb ni, bermula lah langkah kerdil seorang insan ini berada di rumah.
Finallu, Sem 2 dh pun tamat dan final exam pun dah berlalu. 
Nak comment pasal final?
 Em, I am not sure, How hard it was or how easy it was. For me, i can conclude that the questions was literally, confusing but I still can managed to answer it all tho. Despite some of the silly mistakes or some questions that might confused me. Ha tang tu, tak tahu nak cakap apa. Tapi biasalah,batch Aku dari lahir sampai sekarang, selalu dapat soalan yang susah susah sikit. 


Alasan. Hheeeeeee.
Tapi, apapun, Insha Allah. Aku dah cuba yang terbaik. Mesti dapat result setimpal dengan usaha aku tu. Allah kan maha Adil, Mesti dia bagi yang terbaik untuk hidup aku.

So, since harini, dah mula medan penjelajahan aku menghabiskan sisa cuti selama lebih kurang dua bulan ni. Agaknya nak buat apa eh? Haha tapi harini aku update tujuannya bukan utk cerita apa aku nk buat. Tapi aku nak cerita apa aku TELAH buat selama, sepanjang sem 2 ni. OK SO JOM?

So, Selama menjadi pelajar sem 2 ni bukan ada apa sangat *(ceceh) Sebenarnya, Banyak sangat dugaan yang berlaku throughout this few months. Kalau dikaji kaji balik, dah boleh keluar lah satu telenovela pukul 7 malam tu. Hehe, Tapi pengalaman kan mematangkan kita, Jadi. Bila banyak pengalaman, maknanya matang. Bila matang maknanya, Kita dah tua. HAHAHAHA.

Sem 2 punya studies not that hard tho. But Accounting lah agak barai sikit, Barai bukan penat tu, tapi ni barai sebab dia macam susah. Susah dia macam nak kena daki gunung lpastu half mendaki tu nak kena patah balik sebab cuaca tak menentukan di atas. Em tak da kena mengena kan. Hehehehe. Hambar nya aku ya Tuhan.

Bila bab berkawan pulak, Takda hal. Pasai, aku jenis, tak ambik port punya orang. Mungkin sebab aku duduk dekat dengan Port Dickson kot. Em em. em. Hahaha. Hal kawan kawan tu biasalah bro. Apa apa pun, Sem kali ni, lah sem kawan kawan aku. Jumpa pasangan dan meraikan hari hari bahagia setiap hari. Biasalah sem 2 je, mula ada pasangan. Tapi, aku macamni lagi. Masih berpasangan 2 pasang baju kurung. 

Haha, aku tak tahu apa aku nak cerita dekat korang actually, Sebab aku rasa Sem ni sem paling emosional sikit, Ada banyak perkara yang berlaku melibatkan perasaan. Tapi, bila semua benda ni berlaku aku sedar juga lah, 

Aku ni dah mula, makan garam.

No comments:

Post a Comment