AJL30

Ahlan wasahlan,
Assalamualaikum? Kaifahaluka?



wahhhhh! Engkau.
Maaflah, Sejak dah masuk kelas bahasa arab ni rasa macam nak jadikan arab bahasa ketiga pula selepas bm dan bi. Okay back to the topic guys, We dont have much time to membebel okay?

Hi, On 24th of January, Aku diberi peluang lagi untu sambut new year "bersama" encik pujaan hati. Kwang kwang kwang. Ok maaf guys. Actually, The actual highlight here, Aku diberi peluang lagi untuk pergi AJL. Luckily this time, AJL was held dekat Stadium malawati shah alam. A lil bit near lah dari dekat stadium bukit jalil dulu tu.



So, The ticket was given by mr favourite pada hari khamis. Mama dah tanya bula nak dapat tiket, since masuk bulan 1, Hahahaha. But then aku cakap "Sabar ma, Khamis ni dapat" Wah gitu macam ada kuasa tau. Sekali memang khamis tu dapat. Alhamdulillah. 



Such a simple approach, Tapi gave me hundreds of reason to smile all day long. Tapi masa hari sabtu, Baru dapat tahu, Dapat 2 tix. Terpaksa ajak cousin, Kalau tak pergi dengan pakcik and makcik. 

AJL tahun ni, was quite hambar-fun dia macam separa fun separa hambar. Hambar tu sebab, Audience tak ramai yang sporting. (I sporting, Tapi kalau ramai tak sporting, Aku diam je la takkan nak menggedik pulak.) Fun sebab i actually duduk, Dekat sangat dengan AG punya tempat. 😍

Masa masuk tu semua okay, Igt nak duduk depan, Tapi semua reserve untuk artis. Hak ala, Aku artis kot, Em tak tak gurau jangan marah bro. So, Trpksa la jauh sikit dari stage but its okay, Still clear. Aku duduk memang straight pandangan AG. 

My view was this close ;



I tried to call AG masa dia ada atas small stage tu, Tapi I is very malu. So I diam diam je la dekat situ. Dengan harapan dia nampak aku sendiri. HAHAHAHA omg my dream just came true, Sebab tiba tiba that time, Dia nampak aku. ksjdiqjdudiwnsjansjsjjs  *Nada teruja*

I was just, Staring at him that time. Suddenly, dia macam sibuk sibuk dengan fara bagai. But few mins before live, Dia nampak and then dia cakap "SYANIM", Pastu i was like senyum & then I lambai. Lepastu dia lambai balik.

OMG PENGSAN PLS GIVE ME ENOUGH AIR TO BREATHE** 

Throughout the concert, I can conclude that, Lepas persembahan caliph buskers baru mula best. Sebelum tu agak krik krik krik sikit. Actually, Yang aku target semua menang. So, Dah boleh la kot jadi juri untuk AJL akan datang. Oh atau, Aku cuma nak jadi juri untuk AGL, Nilai sejauh mana cinta pada AG? Em ok sorry guys, Suami orang tu guys. Maaf guys. *Tampar diri  sendiri*

So, Before balik tu, My hand was shaking. Tapi dah get ready dah dengan camera, Sebab memang target nak selfie dengan AG. Lepas AG dah habis live, Dia pandang aku, Aku cakap dari jauh. "Nak bergambar"

Then dia tnjuk bahasa insyarat like "datang sini"

So bergegaslah aku ke sana, Sekali sampai snaa beratur ha sana sini orang nak bergambar. Tak puas hati betul. Aku je dia panggil laaaaa! So, masa dia nampak aku tu dia cam "Syanim, Come"

Then memula, Suh cousin amikkan gambar, Then ngade sikit minta selfie "Abang, Nak selfie pulak. Tapi abang pegang" Then dia, Pegang phone and selfie.

NSJSKXUWJIDJEIDKSNAUS PENGSAN LAGI SEKALI TOLONG

Berakhirlah, Kami dengan
"Terima kasih abang AG"
"Terima kasih banyak2 syanim"

Sekian. Nak cerita tu je, Yang lain tak best. Part jumpa AG je best. Kbaiii. 

Tapi yang gilanya, Isnin gua ada class. Steady je tido pukul 2.30 pagi, Bangun 5.30 pagi. Pergi melaka 6 pagi, Masuk class 8.30 sampai 1 tghari. 😅😂 Untuk Abang AG, Semua boleh la bang.

Nah, Selfie cute.


Ada 12 finalis di AJL,
Tapi hanya 1 finalis di hati saya.

Tq, Abang AG. 🌹
Kirim salam isteri. 


No comments:

Post a Comment