Sem satu, labuh tirai.



Semekom.
Ha, Tak jawab dosa! Aip. Yang ni tak jawap pun takpe. Yang ni kena jawab..
Assalamualaikum semua.

Wah, Aku masuk blog macam nak masuk rumah orang je tau. Padahal blog sendiri, Feeling macam ramai orang je baca blog. Hahahaha!

Hai semua, Kabare? Waras ya semua. Alhamdulillah syukur. So today's topic is sem satu dah melabuhkan tirainya. Bermaksud semester 1, dah pun habis. dan aku baru shj, selesai menjawab final  exam dengan jayanya (InshaAllah doakan) So, Disebabkan tuu. Ai nak cerita laaaa sikit pasal perjalanan ai sepanjang semester satu. Nak dengar ke taknak. Taknak sudah pegi basuh pinggan sana.

So, Em selalu tak reti nak mula dari mana tapi saya cerita je la ye. Ok so far, Aku  di kelas dbf1c semuanya indah indah belaka. Takde, konflik pun gaduh perang takde, Semua baik baik je. I have to ait, sepanjang aku berada di zaman belajar ni. Ni kelas paling best. Mula mula teringat aku  masa mula masuk kelas C ni. Aku tengok C ni mcm nerd je,"  Eh sape tu kerek je. Ek eleh. Sape tu nape dia macam tak sporting je. " 

Last last..
Rupanya semua masuk air! Hahahhaha. Walaupun 80% of our class ni, dari PIP. diorang treat kitaorang ni dah macam adik dah. Diorang jaga elok-elok. Memang best lah. Sporting pun sama jugak.

Pelajaran, so far semua okay. Tak ada yang susah macam susahnya addmaths je. it was fun learning here. I tell ya. I feel so happy, Studying here in KPM bandar melaka. Idk why, Mungkin sudah tertulis di luhmafuz, bahawasanya, Kpm ni akan memberi  aku kebahagiaan hakiki. Gitew.

Kot tersangkut jodoh orang sini. Hahahha ok tak aku bergurau. Jangan pandang macamtu.

Kawan kat sini, Memang semua okay. Aku memang senang mix around dengan budak kelas. Haha, Aku ni nampak je senyap. Kalau da kenal, Aku ni gila tau. Bahahha. Tapi diorang panggil aku, "Ratu pick up line" Hahahah adeh. 

Ai tak tahu la nak cerita apa dah. Yang penting ai sayang semua, sepenuh jiwa raga ai tau. Muah ciked 

Nah sajian, untuk ditatap.
Sedikit, Aktiviti indah sepanjang sem one.
Sem 2, Seniorita.




             Geng bbq, yang crack habis


            Bestfriends I 🌹

        
          Amali pengurusan jenazah

              Berbuka puasa 



                Jpamians in action


Ok dah malas nak letak gambar lagi.
Apa apa pun, doakan aku dapat pointer baik ok. So that, i'll not pointing myself for not doing good. Hahaha. 

Lets just pray, We will stick in the same class next year huh. DBF2C okay guys. Thanks a lot for always be with me whenever i need you guys. I am so happy meeting you guys, & Hopefully, our friendship will last till jannah.  

To all, the lecturers, thanks for teaching me. I am so blessed to have good lecturers. Madam maryam, Madam asyikin, Sir fauzi, madam fatimah, sir hakim, Miss shaz. (Sorry if i'd miss anyone)

Thanks a lot, for brightened up my days.

Lets, Enjoy the sem break.

Em, Apa kata kalau sem break ni kita nikoh.
Eh tak de la gurauuuuu!
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH BYE









1 comment:

  1. Aku nikahkan dikau dengan mas kahwinnya sebanyak 2.6B tunai

    ReplyDelete