RAYA 2015




Assalamualaikum wahai warga blogger sekalian. Rasanya dah lama juga aku tak update blog ni atas alasan seperti di bawah

• Sibuk sebab dah masuk kolej
• Dekat kolej takde wifi. Guna data banyak kalau update blog

•Malas nak update sebab apps blog dah kena delete.
•Banyak lagi kerja lain yang lebih pwntinf utk diselesaikan. 

Begitulah alasan aku.
Apa pun maaf atas kelewatan aku.

Haritu aku dah post update pasal life aku dekat kpm, tp malangnya entah tiba tiba hilang. Jd, Aku malas nak ulang balik. Jd kite cerita pasal raya je lah bleh?

So,
There u go, My raya photo. Those on top!
Tahun ni tema royal blue + tudung hitam. Walaupun keselarian tu bukan 100% tapialhamdulillah bila dalam gambar nampak selari biru birunya.


Biasalah raya kan,
Aktivitinya beraya, bergotong royong, memasak, berborak, ber selfie.

Alhamdulillah, dah 18 tahun. Masih Allah kurniakan keluarga besar dan bahagia macamni. Aku harap, Allah terus kekalkan hubungan erat antara kami sehingga akhir nyawa kami. Panjangkanlah umur maktok & opah, supaya dapat bersama sama sambut aidilfitiri in future. 

Nah, Untk tatapan awk smua.





Ni semua belah mama.

Belah ayah pula,





Alhamdulillah.
Perfect. 


Gambar aku sorang boleh tengok dekat instagram

@ sya.nim 


Salam lebaran you 


No comments:

Post a Comment