Penat dah


Salam sejahtera putera puteri kesuma dewi jelita sakti

So setakat ni, dah masuk 3 bulan aku bermastautin di Uamc dan 3 bulan juga aku berada di sana. 

Ok pasal, dia nak sokong siapa itu hak masing masing sebagai rakyat jelita, jelata maksud saya, jelita tu saya. 🙊 So, dah 3 bulan lah aku bersama sara melalui saat indah serta duka atau sengasara di sini. Lalu sebagai seorang pelajar yang cool ni, Decide untuk memberhentikan diri sendiri dari berkhidmat di sana.

Tapi, Plan tu di bawa sehingga sebulan. Nak bagitahu asyik rasa berat hati, susah betul nak buat decision. Bila nak berenti rasa macam wasted je setiap masa nanti duduk rumah, Tapi kalau kat tempat kerja bosan kooot. Plan nak berhenti pun ditangguhkan.


Sampai satu masa, Sara berjaya ke matrikulasi, Dan aku berjaya ke T.6 , Aku decide nak accept, tp lepastu aku taknak. nampak tak aku seperti di atas perahu, Dipukul ombak, mendayu-dayu?Kejap decide ni, kejap tukar fikiran. 

So, Skang ni. Cani plan dia, Aku harap aku dapat 1st intake so aku dapat resign dengan senangnya, Dan aku dpt teruskan life as a student yo. Tashabarnyeee. 

No. Sebenrnya macam takut gak, sebab aku da la tak pernah masuk asrama kot. Tapi aku suka sleep sleep there sleep sleep here ni. 💁 But whatsoever.

📢📢 Umumkan pada saudara jiran tetangga, Supaya doakan saya dapat upu k. Tak kisahlah lambat ke cepat ke, keluar keluar jadi manusia juga. Kalau tak pun, Jadi bini orang jugak akhirnya (Ayat bos gua) 

So, Diharapnya, tak kecundang tawaran kalini. Kalau aku dapat tawaran UPU dgn course yang aku minat & tempat nya di selangor dan d arah selatan, Aku bernazar aku puasa 1 hari. Berkobar ni siap bernazar. 

Caiyyoook guys, Yang dapat asasi,matrikulasi & t6, Apa jua pilihan anda, Fikir masa depan. Kalau hang pompuan hang pikiaq dulu bape pasang baju kurung nak pi bli utk ke kuliah kang. HAHAHHAAHA. 


Bye,
Slmt maju jaya my friends.

Eyyyyh jap, 
Mana kawan kawan aku dulu eh? masing masing dengan haluan sendiri. Pigiii daaa. Aku kahwin aku taknak jemput korang. Pi makan jemput2 sana! 



To my first friend in seremban, Meskipun suara kau seolah satu batu masih kedengaran, Kau la kawan aku yang takde perasaan. Pigiii daaa! Hahahhahahahaha. Take care dekat matrix, Nanti kita kuar, Kita ajak mr lailatul k 🙊

No comments:

Post a Comment