Melepaskanmu








Suatu lirik lagu mengungkapkan.

"melepaskanmu, bukan mudah bagiku untuk melalui semua ini . Pabila kenangan kita mengusik jiwa dan hati, Kala malam tidur ku tak lena mengenangkanmu"

Kemudian aku sedar,
Dalam setiap baris lirik terluah ini seolah olah mengerti perasaan aku.

Jujur aku memang betul sayang,
Jujur aku benar rindu.

 Bukan sewenangnya untuk aku meleraikan semua,
 Bukan sewenangnya untuk aku berhentikan segala.

Hati ini bukan lah sebuah taman permainan,
 Bisa diisi ribuan manusia dan bisa menjadi sunyi tika tiada guna.

Aku bukan seorang manusia sempurna,
 Bisa hidup bergembira tanpa insan insan yang penting dalam hidupnya.

Aku tetap seorang hamba,
Yang memerlukan teman yang ada untuk dikongsi rasa bahagia.

Ya Ya,
Benar.

Kebahagiaan boleh diganti.
Tapi, sini aku tanya.

adakah, kau boleh aku ganti?

TIDAK SAMA SEKALI.

No comments:

Post a Comment